11 жовтня 2017 року у приміщенні замку-музею Радомисль відбувся семінар “Культурна спадщина як складова національного брендингу”.

У привітальному слові директор Інституту Олена Орлюк зазначила на роль культурної спадщини як невід’ємної складової іміджу України та першочергові кроки, спрямовані на реалізацію стратегії формування брендингу нашої держави.

Завідувач сектора авторського права Ірина Петренко розповіла про особливості використання фольклорних елементів при створенні нових творів, правову охорону обробок фольклору, розмежування традиційних персонажів української усної народної творчості з їх зображеннями.

На ініціативні проекти щодо надання правової охорони традиційним знанням та вираженням культури звернула увагу завідувач сектора суміжних прав Валентина Троцька. Були розглянуті питання суб’єктів прав на такі об’єкти, обсяг майнових прав та особливості їх реалізації, строки чинності прав на традиційні знання та вираження культури, запропоновані у документах ВОІВ.

Чи доцільно поширювати правову охорону на твори народної творчості та які конфлікти інтересів можуть виникнути у зв’язку з тим, що до культурної спадщини різних держав і громад входять схожі за своїм виразом об’єкти, проаналізувала завідувач відділу авторського права і суміжних прав Анна Штефан. Було зроблено висновки про необхідність запровадження чітких критеріїв для визначення творів фольклору, які могли б мати правову охорону, та утворення таких умов правової охорони, за яких інтересам суспільства не завдаватиметься шкода.

Після семінару для співробітників Інституту були проведені екскурсія та майстер-клас з виготовлення паперу за технологією, яка застосовувалася у 17 столітті для друкарень Київщини.

image_pdfimage_print
У приміщенні замку-музею Радомисль відбувся семінар “Культурна спадщина як складова національного брендингу”